Dengan lafaz...

Mulakan sesuatu dengan Bismillah, Niat melakukannya kerana Allah, Sudahi dengan Alhamdulillah...

Rabu, 21 Mac 2012

Kucing ku Debab

Nie DEBAB saya... hehe... Kucing saya yang suka bergambar...

DEBAB nie ade kenangan gak... My En.Suami yang bawa balik DEBAB nie.. 
Hehehe...

Malam tue My En.suami bawa DEBAB balik time saya tengah merajuk ngan die... 
Konon2 merajuk manja lah skali skale ngan suami sendiri tak salah kan....

Tapi merajuk2 saya pun bila nampak kucing yang d bawa balik oleh En.suami tetiba mood berubah...
Tersengeh2 bila dapat DEBAB nie... seronok sangat2 peluk2 DEBAB cium2 DEBAB... Geram coz DEBAB comel sangat...

DEBAB... Nama tue saya yang kasi, die x debab pun cume muka die nampak bulat d sebabkan bulu die yang panjang... n nmpak badan die gemuk padahal bulu jek kalau d mandi kan kurus jek DEBAB nie... Pape pun saya sayang DEBAB, Terima Kasih En.suami untuk si DEBAB nie...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan