Dengan lafaz...

Mulakan sesuatu dengan Bismillah, Niat melakukannya kerana Allah, Sudahi dengan Alhamdulillah...

Khamis, 2 Februari 2012

Penenang diri aku...

Semalam sebelum tido kepala aku kusut sangat memikirkan masalah... Sampaikan sebelum tido aku leh terfikir, Ya Allah andai ada keajaiban aku ingin mengulangi semula idup aku supaya aku dapat betul kan ape yg x patut trjadi... Tp pagi nie ble trjaga dari tidur aku senyum jek n trfikirkan kte2 aku semalam... Andai keajaiban sebegitu ade maka senang lah idup... Allah menguji hamba nya kerana Allah sayangkan hambanya.... N aku taw aku harus terus kedepan tanpa menoleh ke belakang, masalah yg timbul akan ada jalan penyelesaiannya... Aku harus kuat!!! n aku taw ape yg patut aku lakukan untuk selesai kan masalah ini... Aku akan dapat tempuhi hari2 yg mendung ini dan aku berpegang pada satu kata2 AKU AKAN DAPAT TEMPUHI HARI INI DAN ESOK SEGALANYA AKAN KEMBALI PULIH... InsyaAllah... (^_^) ... ayat 2 dari dulu lagi sntiase aku ingt n sebut bila dilanda masalah n ia betul2 membuat kan hati aku tenang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan