Dengan lafaz...

Mulakan sesuatu dengan Bismillah, Niat melakukannya kerana Allah, Sudahi dengan Alhamdulillah...

Khamis, 2 Februari 2012

Best taw...

Ari nie 02.02.2012... Hurm...dah 6 taun... tarikh yang sangat brmakna wat aku n pasanganku... Tarikh nie akan sentiasa aku ingat... 02.02.2006... Bermula perhubungan aku dan pasangan ku... Taun 2009 ag bermakna coz taun aku d satukan dgn dia... skrg kami dah ade seorg hero yg membuat kami terhibur... X sunyi ngan keletah dia kt umah nie... kawan2 yg x kwen ag ade yg brtnye kn soalan "Best x jadi isteri org n best x ade anak"... Jwpn yg selalu aku bg "Best....Kwen lah cpt2 klw nk alami perasaan best 2...hehe" ... Da org brpendapat ble kwen ag byk mslh... Tp cuba fikir org yg x kwen 2 xde byk masalah ke???... masalah sentiase ade atas kte untuk hadapi nye... Bumi mane x ditimpa hujan (ceh nk brmadah lak Hehe) ... Tp kte kan leh sedia kan payung sebelum hujan hahaha... melalut lak aku nie...ops... out of topic...
    Pape pun pendapat org aku x ksh... yg penting aku bahagia ngan pasangan aku... n aku bahagia ngan perkahwinan aku... best taw da pasangan yg sntiase di sisi n best ade si kecik yg menghiburkan ati time kte sunyi... Cume skrg aku berdoa semoga perkahwinan ini kekal selamanya... amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan